matildabjorklund
Matilda, 23 år, Sollebrunn
Hej! Jag heter Matilda & är 22 år. Bor på landet utanför Alingsås.Jobbar som undersköterska. På fritiden tränar jag, är med vänner och familj mm. I min blogg får ni läsa mycket träning, mode, inredning och lite om mig med:) Kram

Instagram: fitnesstildas

Drömmer mig bort..

Hade varit underbart att fira jul borta iår...

Designa din blogg - välj mellan massor av färdiga mallar på Nattstad eller gör en egen; "peka o klicka" - klicka här!

skåne!

I torsdags åkte vi från malmö till sandhammaren för att möta upp min bror, mice och jacquline.Badade och solade på stranden där. Första gången ja tyckte de va skönt att bada, sen skulle mamma & pappa bort till några, men jag stannade kvar hos min bror & dom i deras stuga, Kvällen bestod av cykling till havet & drack lite bärs, sen laga vi jättegod middag och åt och hade de trevligt.

På fredagen åkte vi hemåt, förbi höganäs för att fika och kollade på outleten, men hittade inget. Sen blev de Ullared, köpte dock inte så mycket men fick med de jag behövde. Sen blev de ett besök i skene med tapas hos några bekanta. Haft en underbar semester och vecka med familjen

!

Köpenhamn

Igår tog vi tåget över till Köpenhamn & gick på Ströget & fikade. Fick med mig ett par shorts hem från abercrombie & fitch, vilken affär, aldrig varit där. Bara på hollister, men här va inredning typ samma, lite mörkare & massa massa speglar. Så man visste inte alltid vart man kunde gå. Iallafall så åkte vi hem vid halv 7 & åt mat i Malmö, hade tänkt att bo i Köpenhamn först men de blev Malmö istället så Kunde vi lägga pengarna på god mat istället för boendet :)

I Malmö åt vi italienskt idag med, fast på en lite pärla kallad epocué. Åt en frutti di mare, jätte god, ganska mycket sting i dock. Sen en panna cotta till de :)

...

Nu ska vi snart äta frukost, sen blir de till emporia en sväng innan vi ska vidare & träffa min bror som hyrt hus här i Skåne :)

Malmö

Igår åkte vi iväg till Malmö för semester några dagar, stannade på vägen i bla Båstad, Torekov & lite annat. Sen när vi kom fram till Malmö åkte vi ut till Emporia för att kolla lite, blev ingen shopping för mig men va kul att bara se de. Hittade dock några fina saker på hollister men får fundera på de, helt enkelt.
Sen var vi & käkade på lilla torg här i Malmö-italienskt , blev risotto för mig. Jättegott!