PrincessSofia
Visby
Jag bor i vanliga fall nere i skåne på en gård med 8 hästar men från Maj - Augusti jobbar jag på Gotland med min pojkvän och har även tagit med en av mina tävlingshästar som jag kommer tävla här under sommaren ! Så här kan ni läsa om en skåne tjej som spenderar sin första sommar på Gotland och mycket mer så klart ;))

Go morrn !

Sovit skit bra inatt 😊 helt underbart att vara på semester! Här är så sjukt VARMT! Nu på morgonen är temperaturen uppe på 35-37 grader 😱😱😱 Heeeelt galet 😊😊

Igår åt vi typ oxfilé osv på restaurangen Mango. Dom kände igen mamma och frågade efter syrran då dom känner henne sen innan haha!

Nu ska vi äta frulle sen ner till stranden 😊

Flytta din blogg till Nattstad - nu kan du importera din gamla blogg - klicka här!

Torsdag i Turkiet :)(

Vi började med en go frulle i morse sen åkte vi ner till stranden! Gick längst stranden fram och tillbaka, gick till strand baren och drack en iskall cola 🍹 Sen la jag mig på stranden i vattnet typ. Det är så sjukt varmt i havet så det svalkar inte 😱 gick sen upp och käka lunch på en restaurang 😊 nu är vi på hotellet och solar/badar och läser våra böcker 😊 ikväll blir det god mat i stan sen shopping 👍 jag vill ha ett par pilot brillor. 😎 Och en ny navel pircing 😊 nu ska jag fortsätta läsa min bok! Hörs sen😘

Gårdagens middag 😍

I Turkiet med mamma :))

Här är varmt och skönt ❤ kmr bli en bra vecka med mamma 😊☀❤ här är lite bilder !

Godnatt på er !

Nu måste jag sova! Kl ringer om 3,5 timme och då bär det av till Turkiet med mamma 😃🙏 vi hörs innan flyget imorgon sen får vi se när ja får internet nästa gång 😊

Puuuusssss 😘

Vädret i Turkiet imorgon 😍😍😍☀☀☀

Första ggn :OOO !!!

Har ju glömt att berätta att jag köpt min första pocket bok 🙈 Tänkte för första ggn faktiskt läsa lite på semestern vid poolen 😊☀ Boken som jag köpt blev jag tipsad av min chef ! Den är verklighets baserad bok son handlar om Thailands baksidor som vi turister inte ser...

Har någon här läst boken?

Lite ego piiiiiiics!📷

Besluts ångest!

Hmm har lite besluts ångest på vad jag ska rösta på !!! 🙈 Får läsa på lite mer så jag kmr fram till ett bra beslut!

Röstar man inte har man heller ingen rätt att klaga !👊

Tjockisar!

Tjockisarna på betet är så fina❤ på det stora betet går Stjärna ( Fornarina,Burb och Scotts mamma) Fornarina , Burb och StorochVit även kallad Lilleman! Håller på att fylla på vatten i deras hage 😊 Hoppas min tvätt är klar sen så ja kan hänga upp den!

Sjukt snygga ridbyxor!

Fick ju ett par sjukt snygga ridbyxor från Falsterbo nu när jag kom hem!! Dom är aprikos färgade , tighta och ser ut som vanliga byxor!! Galet snygga😱😱😱 Får inviga dom nästa vecka när jag ÄÄÄÄÄNTLIGEN ska rida igen 😃😃🙏🙏Nästan över 1 månad sen jag red 🙈🙈

Ska bli så kuuuuul att börja att rida Miiiillleee och Fornarina när jag kmr hem😍😍😍

Ryttar VM !

Sorterar tvätt och packar samtidigt som jag kollar på ryttar VM i dressyr 😊🙏

Imorgon!!!!

IMORGON ÅKER JAG OCH MAMMA TILL TURKIET 😃😃🙏🙏☀☀ Ska bli så skönt med sol och bad ☀🍹🏊😎

Idag ska jag tvätta, packa, sortera kläder , fixa stallet osv Får se om jag får tillbaka min bil idag.... Har ju ingen bil just nu för det ska bytas något på den och pappa jobbar så kan inte ta hans heller.... Hade ju velat åka hem till bästis en sväng och kolla på hennes lägenhet osv 😃🙏 Får göra det när ja kmr hem från turkland annars.

Boyfriend är ju och jobbar! Han han knappt komma hem från Gotland innan han fick ett kanon bra jobb !!! Grattis älskling 😘

Jag ska ta tag i jobb biten när ja kmr hem från semestern! Jobba måste man ju och jag fick grymt bra erfarenhet i sommar att skriva till på CV:t😊👍Alltid bra att ha 😄

Nä nu blir det frulle sen tvätta 🙏